12 februari 2009

Skridskoåkningen!

Jag har fått lite gulliga kommentarer om huruvida jag är på sjukan eller ej.

Skridskoåkningne gick bra, men inte så bra som jag trodde. Hade tänkt visa min son hur man åker baklänges och även visa båda mina söner hur man bromsar. DET gick inte så bra. Jag fick visa hur man bromsar genom att åka mot sargen och därmed tar det stop. Shit, jag trodde det var som att cykla. Och baklänges var inte att tänka på.

Så tack för ni som var oroliga för om jag låg på sjukan. Däremot ska jag skaffa mig en hjälm, FAKTISKT.

Jag har inte bloggat p g a för lite enerig. Jobbet har snott all min energi. Tråkigt, för jag tycker att det är så roligt att blogga.

Kram på er, men nu måste jag fortsätta att JOOOOBBA IGEN!

Kommer tillbaka så fort jag får tid!

1 kommentar:

  1. Hahahaa
    helt Ok att bromsa genom att åka in i sargen. för visst blev det stop..

    SvaraRadera