23 februari 2009

Var på Inflyttningsfest i går!

Jorå, vilket partay!

Brosan har köpt ett hus. Klicka gärna på "Brosan" för att få lite mer info om honom.
Ett jätte fint hus som jag fick se igår OCH även hans tjej som han har varit tillsammans med, ja jag vet inte hur länge.

I alla fall så ringde han mig i början på förra veckan och bjöd hem oss på middag OCH DET ÄR KORS I TAKET. Shit, har han blivit lite social.

Men ack, vad jag bedrog mig. I lördags, alltså dagen innan vi skulle komma till honom, ringde han mig. VA VILL HAN??
Jo, först så började han åma sig om att vi var så många, ca 10 pers, och att det skulle bli så krångligt att göra mat till så många.
Men då fick han höra av stora syster, så det blev i alla fall middag, som faktiskt var god.
I alla fall så avslutade han samtalet med att vi inte fick vara där längre än till 17,00 (till saken hör då att vår kära mor och far skulle komma kl. 15,00).
WHAAAT??? Jo för då skulle han kolla på en fotbollsmatch som han VERKLIGEN inte ville missa. Han ser väl varje fotbollsmatch som går på tv.

Avslutningsvis: Så är min bror. Han MÅSTE vara ADOPTERAD!!

4 kommentarer:

  1. Men, hur var nya svägerskan???

    SvaraRadera
  2. Ja , hur va huset och svägerskan????

    SvaraRadera
  3. Svägerskan, svägerskan hm svägerskan... va tvungen att smaka lite på ordet. JAG HAR EN SVÄGERSKA, KUL. Ja hon är söt och lite blyg, näe hon är nog inte blyg. Tror att hon ville bara kolla in sina nya släktingar. Vara lite i bakgrunden i början så här. Enligt hörsägen är hon mycket ambitiös och duktig på det hon tar sig ann.

    Huset är sprillans och ingen har bott där. SNYGGT och mysigt med braskamin. Brosan tyckte att det var jätte bra med många rum. De har tre.

    SvaraRadera