26 december 2008

What the fuck???

Jag har en bror. Jo, det visste jag faktiskt.

Han ska köpa en katt. Va? Jaha, men sen när blev han djur intresserad??

Han ska köpa den tillsammans med hans tjej. TJEJ!?!!?? Jaha, men va kul för honom. Det var på tiden, men som sagt...TJEJ! Sen när??

Katten kostar 14000 kr. WHAAAAT?!??! Va f-n är han inte klok? En katt för 14 laxar.

Han bor i en spillans lägenhet. Jo, men det visste jag, för det har han gjort nu ca ett halvår. Fräsch lägenhet! Där kommer han nog trivas.

Han ska köpa ett HUS! VA?!?!! Och han har inte sagt ett ljud om det.

Ja, så här låter det när mamma eller någon talar om saker för mig angående min bror.
Kan inte vara roligt för honom att ha tunghäfta eller vad det är?
Typiskt killar kan jag tycka. Varför vill man inte berätta roliga saker?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar