21 september 2009

Måste skriva något :-S

Lite av varje i min vanliga vardag.

I morse drog jag till Stockholm, har en kund där. Sitter på tåget och ska förstå mig på min NYA mobil, vem är det inte så på samma tåg som mig, Jo sörrö ni, min IDOL.

Eller förebild eller något. Denna person är en av mina ca 25 kusiner. Hon är fyra år äldre än mig. Det var pga av henne som jag var den enda tjejen i min förort som åkte moppe sedemera även den enda tjejen som åket lätt mc (för att min kusin hade gjort det 4 år tidigare, eftersom hon är fyra år äldre än mig), sen åkte hon även tung mc. Det gjorde jag också fast ca 20 år senare. HON och jag åkte samma tåg till Stockholm. Hon är frisör på en salong på Vasagatan. Ja, där följde jag inte i henne spår... konstigt när jag tänker efter, men mitt jobb är ju lite mer inne och lite mer coolt... bokförare eller bokföringstant ;-/

Ja ja, men jag har i alla fall en skit coool telefon. Först var jag inte nöjd med min Ultra Touch, men nu börjar jag bli mer och mer nöjd. Jag kan än så länge inte mobil blogga, men snart... tror jag.

Sist men inte minst så shoppade jag 3 par stövlar, ett par super snygga till mig själv och två par, kanske inte sååå läckra stövlar till ungarna...allväders stövlar.
Mina = bruna stövlar med klack på 4 cm, men skaftet desto högre, till knäna. Det blir snyggt till min nyinköpta klänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar