25 augusti 2009

Svetten rinner nerför min rygg :-)

Jag har gjort lite Zumba.

Jag blev svettig! JAG har stått framför min datorskärm i ett litet rum med stängd dörr och utfört, rätt tafatt, programmet Play 20-minuters express workout.
Stegen är inte svåra, men det krävs som alltid övning innan man får in dem rätt och snyggt.

Innan jag gjorde detta program kollade jag på en introduktion där de visar alla "moves". Den var rätt lång, men absolut nödvändig. Stegen är skit roliga! Jag är glatt överraskad.


Tack för mig, nu ska jag göra programmet Play 20-minutes express workout... AGAIN!!

4 kommentarer:

  1. Vart har du köpt det och vad kostar det?

    SvaraRadera
  2. Jag har beställt det på www.zumbafitness.se. Kostade med frakt och postförskott drygt 700 kr.

    SvaraRadera
  3. Sluta svettas och blogga istället. Va fan.

    SvaraRadera