18 oktober 2009

Kurs i går!

Jaha då har jag och en kompis varit på kurs om attraktionslagen. Det är så coolt.

Föreläsaren heter Mia de Neergaard och har jobbat med personlig utveckling i 20 år. En riktigt karismatisk kvinna. Glad, rolig och full med energi.

Kursen var grym. Vi gjorde många jobbiga övningar som att gå runt att krama främmande människor eller gå runt och säga: Hej, jag heter The Gemini och jag är mästarinnan i mitt liv, den andra personen säger: Ja, det är du. Jag säger då: Tack. Övningarna var jätte jobbig OCH kändes töntiga, MEN skit bra.

Jag har ju tidigare skrivit om The Secret, vilket är det hon föreläser om: Lagen om attraktion. En sak som jag lärde mig på denna kurs som gjorde att kursen var värd vart enda öre och det var att man ska inte bara ska visualisera det man vill ha utan man ska även känna KÄNSLAN när man har det man har bett om.

Så nu ni: Jag är eller åtminstone kommer att vara MÄSTARINNAN i mitt liv.

En av flera saker som hon berättade är att hon brukar ha en lite längre kurs i just detta som är på sommaren, en tre dagars kurs. 12 timmar efter den kursen hade en av tjejerna fått det hon önskade sig: 120.000 kr och hennes syster hade fått det tre dagar efter kursen. Coolt!

2 kommentarer:

  1. Jag har provat "The Secret"
    ......
    SKRÄÄÄÄÄÄP!

    SvaraRadera
  2. Barba: Belive och bli framgångsrik eller not belive.

    SvaraRadera