13 oktober 2009

Oj vad det går!

Det är mycket nu! Jag hinner inte med att blogga.
Jag sitter upp till kl. 1 på nätterna och sen upp kl. 6. Jag är en tröttis och behöver ca 8 timmars sömn för att vara på topp. Så med mina matte kunskaper så är det ca 3 timmars sömn jag får för lite varje natt (nästan).
Detta har nu på gått i ca 1 månad. Så alltså ca 3h*30h=90h.
JAG HAR SOVIT 90 TIMMAR FÖR LITE. Suck! Jag vill har fler timmar på dygnet.

Förutom på arbetstid så kan jag nästan inte slita mig från datorn. Jag surfar på allt. Just nu är det mest ekonomi, inredning, tapeter etc etc.
Tapeter, har ni surfat runt och kolla på tapeter någon gång? Jag blir som galen! Numera så vet jag inte längre om tapeten är FUL eller SNYGG. Jag blir som förvirrad, helt enkelt.

Så igår gick jag över och började surfa runt och leta efter reflexband i säkert 1,5 timme. Fattar ni REFLEXBAND... 1,5 TIMME AV MITT LIV när jag i stället kunde ha gått och lagt mig.

Jag måste ta och GÅ OCH LÄGGA MIG TIDIGT en kväll inom kort vid senast kl. 21,00 för att ta igen mina förlorade 90 timmar.

3 kommentarer:

  1. Dumt att surfa efter reflexband som finns på varenda tygaffär i stan, kan tipsa om Ohlssons Tyger på Vaksalagatan, mitt emot Kalas. =o)

    SvaraRadera
  2. Fy så man kan fastna i internet ibland....

    SvaraRadera
  3. Anonym: Thanx, i will check it out.

    Bondbruttan: Jaaaag veeet, det är verkligen hemskt, men...........liiite kul också :-)

    SvaraRadera