12 mars 2009

Lite rädd!

Just nu sitter jag kvar på ett av företagen som jag är konsult hos.
Jag jobbar just nu med bokslut.

Rädd: Näe inte direkt, men företaget ligger i Upplands Väsby och för ca en månadsedan var det en dödsskjutning här. Sorgligt men sant! Vid tågstation verkar det som att det händer en hel del.
En helt annan gång skulle jag gå till tåget och då står det poliser där.
Jag var ju tvungen att fråga om det var ok att gå ner till tåget.
Ja, sa dem. Har ingen aning om vad som på gick. Men ikväll ska jag ta ett rätt sent tåg. Lite rädd!

Fast lite kul var det när jag hade varit här några gånger upptäcker att TED´S TATOO ligger här. Det var där jag gjorde min första tatuering. Vilket var länge sen och då var det rätt spännande att åka till Upplands Väsby för att göra en tatuering.

2 kommentarer:

  1. Jag har en kompis som bor i Upplands Väsby. Hon säger att det är rena rama vilda västern där. Man får nästan huka på väg till bussen...

    SvaraRadera
  2. hahahaha ja det är nästan så det känns, att man måste vara beredd att ducka

    SvaraRadera