01 mars 2009

Pimpa bloggen!

Ja som ni ser så har jag gjort lite ändringar på bloggen.
Det var inte det lättaste. Till en början skulle jag använda min gamla blogg och dess mall. Jag skulle ha en ny bakgrund och den nya bakgrunden skulle bara vara på sidorna.

Jag fick till det på ena sidan, men när jag även skulle ha det på den andra sidan så hoppade liksom bakgrunden över till den andra sidan och den andra sidan blev återigen tom. Men när jag skulle få till det på den andra sidan igen så hoppade den tillbaka till den sidan och den andra sidan blev tom igen. Och den ena sidan vägrade att få en bakrund, medan den andra sidan...

Jaaaa fattar ni att jag nästan slängde ut min dator i förrgår och igår kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, stackars dig! Men snyggt blev det, grattis till ditt nya, tjusiga "fodral"..
    kram, Wi

    SvaraRadera