02 april 2009

I morgon bär det ÄNTLIGEN iväg!

Den stora happeningen är på G. Efter min dag med min yngsta i hans skola med utflykt och allt så är det dags att bege sig till Hudiksvall. Så kul!

Jag tar tåget från Uppsala till Gävle. Där möter jag upp min kusin Maria (båda heter Maria) som jag inte har sett på minst 10 år. Spännande! Sedan kommer vi att åka tillsammans till Hudiksvall. I Hudiksvall blir vi hämtade av vår tredje kusin, Maria. Denna Maria spenderade jag ett helt år tillsammans med i USA.

Jag har fått höra lite här och lite där att det kommer rätt många släktingar till denna fest. Fastrar och farbröder och framför allt kusiner. Återigen, det ska bli SUPER KUL!

I alla fall så fick jag ett mejla utav henne imorse som jag kommer att lägga ut senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar