07 april 2009

Tack Barbabitch OCH FÖRLÅÅÅÅÅT!

Det var en riktigt rolig helg, men en del hände ju också som jag INTE hade räknat med.
I alla fall, Barbabitch, tack för lånet av klocka, ring, hår OCH mjukishunden som jag döpt till Tinkerbell. Men det är honom det handlar om, ja, jag vet inte vad jag ska säga...

Under kvällen bjöd jag honom på lite öl... det var lugnt DÅ, men när vi kom hem...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Det var efter festen som gick över styr. Tinkerbell kommer inte att bli hund förrän till påskhelgen. Så då återlämnar jag honom då. Sorry, vet inte vad som tog åt honom.
Men det här är han från efterfesten. Kl är ca 04,00.

9 kommentarer:

  1. Hahaha! Gud vad roligt! Jag ska nog skaffa hund!

    SvaraRadera
  2. Flygis: Just den här hunden är jätte lättskött i VANLIGA FALL.

    Diana: Nej Jag var bara super stjärna.

    SvaraRadera
  3. Låter som en supertrevlig kväll. =)

    SvaraRadera
  4. Vargö: Eller hur! men dagen efter var inte så trevlig. Helt ok för mig, drack inte så mycket, men för vissa andra var det ju värre.

    Kvinnan med koftan: Fyllehund, fy fan va kul! Hade inte en tanke på det ordet hahaha

    SvaraRadera
  5. Jag: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!

    Min dotter:
    UUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!*snyft*

    SvaraRadera
  6. Barbabitch: Visst var det kul. Pussa Sara från mig. Hunden kommer att komma i samma skick som jag fick den. Ja, fy fan vilken fyllehund.

    SvaraRadera
  7. störtskönt!!!! Vart får du allt från...:-)

    SvaraRadera