02 januari 2009

Baddräkt och idioter

Jaha då har man en ny baddräkt. Det blev en svart SPEEDO. Behöver väl gå ner några centimetrar för att den ska sitta lite bättre.
Men allt gick bra med baddräktsshoppingen. Jag tog tre, provade alla och bestämde mig för den ena. Ingen kräka när jag såg mig själv i spegeln, inte ens en hulk. Allting gick fort och smidigt
Sen bar det av till äventyrsbadet och det var proppat med bilar på parkeringen och nu kommer titelns "idioter" in.
Hur fan tänker folk när de parkerar? Jag blir så jävla förbannad på alla egoistiska idiotbilförare. Bara man får en egen parkering så skiter man i alla andra. Detta är ju som ni säkert vet inte något ovanligt.
Varje bil hade nästan en meter till nästa bil. På hela parkeringen hade det säkert gått in 10 bilar till om folk parkerat schysst. Allting slutade med att jag stoppade in en banan i avgasröret på en bil som hade längst mellan bilarna....
Skoja bara, men kanske, OM jag hade haft en.
Allting slutade med att jag och sonen fick snurra lite extra och till slut hittade vi en parkering, inte allt för långt bort, där parkeringspriset var mindre än hälften så billigt än den precis vid badet. Det var ju super bra.
Vi hade en jätte trevlig och mysig dag tillsammans.

12 kommentarer:

  1. Idioter finns det gott om. Allt för gott.
    Tur att vi är så jävla bra! *lol*

    SvaraRadera
  2. Du får ju lägga ut en badräktsbild

    SvaraRadera
  3. MorsanMia: PÅ MIG??? eller på baddräkten?

    SvaraRadera
  4. Jag undrar så klart om du menar PÅ MIG?? med baddräkten eller på bara baddräkten?

    SvaraRadera
  5. man är rätt nöjd när man gjort dom där badhallsbesöken. det gör ont att gå dit ( och framför allt att klämma in sig i baddräkt) men det känns bra efteråt.

    SvaraRadera
  6. Kvinnan med koftan: Ja EXAKT så är det! Är du hemma nu? Ska genast gå in och läsa din blogg!

    SvaraRadera
  7. Men man får nyckla bilar som är helt felparkerade. Det har jag hört!

    SvaraRadera
  8. Äjj-Käjj: Nyckla? Vad är det? Det vill jag veta vad det ÄR.

    SvaraRadera
  9. Jag menar en bild med dig när du har badräkten på dig

    SvaraRadera
  10. MorsanMia: Hahaha trodde faktiskt inte att jag skulle få något svar. En vanlig kommentar från mig: Så roligt ska vi inte ha det!

    SvaraRadera