18 januari 2009

The Secret - min VISUALIZATION BOARD

Detta är vad jag önskar mig och i denna ordning! Jag måste attrahera till mig detta och det gör jag genom att tänka på dessa saker. Ju oftare desto snabbare slår önskan in. Men jag kan inte bara tänka utan måste se det jag vill ha i bilder. Därav denna visualiserings tavla som hjälper mig att göra det. Ju mer ambitiös jag är desto bättre är det. T ex kan jag åka till en Audi-bilfirma och testköra en Audi A3, gå in på en resebyrå och titta i resekataloger, prova läppglanset på Kicks eller när det gäller just läppglanset skulle jag egentligen bara kunna gå in där och köpa det.

Nr. 1 Att alla mina nära, kära vänner som bekanta som bloggisar får behålla sin hälsa.

Nr. 2 En minst två veckor lång resa med familjen.


Nr. 3 Detta super snygga skinnställ att åka runt & stila i.

Nr. 4. En EGEN bil. En Audi A3 som är så super snygg.

Nr. 5. PENGAR


Nr. 6 Odd Molly, Vill bara ha, går faktiskt före läppglanset.

Nr. 7 Lancome läppglans med glitter i och luktar vanilj. Har haft, men tappat bort. Denna är så snygg och känns jätte fräsch, doftar vanilj, sitter bra, syns bra tack vare glittret.


Universum säger: Your wishes are my command!

7 kommentarer:

  1. Underbara önskningar!
    Skall snat kolla in "the secret"...
    Ärinte riktigt redo än......

    SvaraRadera
  2. Barbabitch: Ja men eller hur. Du kan få åka i min Audi sen och sitta bakpå min motorcykel också. Du kommer ju kunna låna mitt gamla skinnställ till sommaren. Lite läppglans kan du också få låna och hälsan ska du ha i behåll.

    SvaraRadera
  3. Ge mig din film sa jag!!!/Allra ödmjukast, Flygis.

    SvaraRadera
  4. Jo, en liten detalj. Silver tar inte bort grönt. Rött tar bort grönt. Herregud. /Flygis

    SvaraRadera
  5. Jag vill ha pengar, pengar, pengar!!!! men kan nöja mig med läppglans :-)

    SvaraRadera
  6. Flygis: Du får väl tackla mig och sno filmen....eller låna den kanske ;-)

    Mitt MATRIX schampoo heter So Silver. Brukar funka, men inte nu. Jag är verkligen TOK GRÖN. Jag fick en special beställd MATRIX hårinpackning som ska ta bort ALLT. Ska bli kul att prova.

    Karin: När jag fått mitt läppglans så kan du få låna mitt om du inte lyckas önska dig ett eget :-D

    SvaraRadera
  7. Silver funkar bara på oss fuskblondiner, och pssst, se dig över axeln, en vacker dag tacklar jag dig!

    SvaraRadera