22 januari 2009

Spåtanten!


Japp nu har jag varit hos spåtanten och ...... DET ÄR SÅ JÄVLA HÄFTIGT!!!
Det är ju ingen spåtant direkt utan det är medialvägledning, kanalisering.
Varför jag åkte dit från börja var p g a mitt företag. Jag behövde vägledning och det fick jag med råge.

Vi satt i en liten liten stuga, längst in i djupa skogen. Hennes hus var ute på landet. Vägen till henne var lång med många hus längs denna väg, men hennes hus låg längst bort och inne i skogen. I alla fall så hade hon inne i denna lilla lilla stuga mjuk avslappnande musik och rökelser. Schysst stämning!
Intressant var att hon höll på med kanalisering och heeling etc. och hon frågade mig om jag kände till The Secret. OM JAG KÄNDE TILL THE SECRET, HELL YEAH!! Hon sa att det är samma energier. Samma hemlighet! Coolt! I alla fall så började hon med att ta kontakt med min vägledare, MIN VÄGLEDARE, häftigt! Jag har en manlig vägledare.

Vägledning jag fick angående mitt företag var att jag absolut inte skulle lägga ner företaget och ta anställning för det vore ett stort misstag. Jag kommer att anställa en kille i framtiden och det var en överraskning för jag har verkligen inte tänkt i de banorna, EN KILLE. Jag har tänkt en äldre dam eller en ung student tjej. Företaget kommer att gå bra. KUL!! Hon svarade på en hel del andra frågor kring företaget som jag inte kan skriva om för det behövs så mycket förklaringar kring alla frågor.

I alla fall så frågade jag om mina barn och min sambo. Helt otroligt! Hon berättar precis vilken personlighet alla tre har. Sjukt, hon känner inte mig eller någon annan som skulle kunnat berätta allt detta. I alla fall sa hon att min sambo är tryggheten själv nästan lite tråkig. Hmmm, japp! Tur att han har mig annars skulle han nog ligga sönder soffan och bärbara datorn skulle göra brännmärken i hans ben.

Lite på skoj frågade jag om jag kommer att ha en AUDI A3. Det kommer jag sa hon, men jag måste ha lite tålamod. TÅÅÅLAMOD, det är inget jag är bra på, men men vad gör man inte för en AUDI A3. Det ska då vara en VIT.

Jag frågade henne om min vägledare. Han är väldigt fysisk, sa hon. Vet du hur han ser ut, frågade jag. Jaa, sa hon. Hur ser han ut då, frågade jag. Det får du se själv sa hon. Tydligen så är det så att vi alla kan känna på oss saker och ting, men vi blockeras från detta runt 4-5 års ålder sa hon, men att man kan träna upp det. Hon vill nog att jag ska träna upp mig själv och gör meditation. Jag ska försöka börja att varva ner varje kväll, med ett tänt ljus och bara slappna av. Hon sa att det räcker med 5-10 min.

Någon som är bra på meditation som ge mig något tips hur man gör?

Jag ska dit igen. När? Det vet jag inte, men så fort jag känner att jag behöver vägledning. Så coooooolt!

6 kommentarer:

  1. Fan vad coolt.
    Är lite nyfiken på sånt där, men lite feg...
    Ska tydligen finnas nån typ sierska här i trakten. En kompis till min man och hans nu döda bror hade besökt henne och via henne hade min makes döda bror hälsat...scary!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte att det är scary, bara COOOLT! Det finns rätt många bluff-tanter. Så gå till henne om du har hört att hon är bra.

    SvaraRadera
  3. Verkligen helcooooolt!
    Jag har en kompis som oxå varit hos henne.
    Så nu ska jag ta mig i kragen o beställa tid själv!
    =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas att jag någon gång får höra den långa variationen av ditt besök!

    Din vän M

    SvaraRadera
  5. Hej Min vän M!

    Självklart! Den är ju rätt lång.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. visst är det häftigt. samtidigt som jag inte vill tro på det så kan man inte annat.

    SvaraRadera