30 december 2008

Allvarligt!

Nedanstående inlägg kan ju verka personligt, men om jag inte kan diskutera detta med ER, VEM ska jag då diskutera detta med. Ni är ju min vänner och det är väl vänner som man pratar om sånt här?????????????

Sitter hos kund idag och det är två män som jobbar idag.
Så nu vet ni hur min dag kommer att se ut/kännas om Nr 2 knackar på dörren!



P.S Kanske stöter på Kommandomamman för jag är i hennes hemtrakter. Vet ju inte hur hon ser ut, men det lär väl höras och synas. En kvinnas röst full med kommandon och några ungar som står på rad. D.S

6 kommentarer:

  1. Hennes ungar står aldrig på rad, möjligtvis ligger i en hög...

    SvaraRadera
  2. Jaha, bra, då vet jag vad jag ska hålla utkik efter.

    SvaraRadera
  3. Fast passa dig hon är rätt tuff och kan tacklas.Har du SVEAmössan på dig förresten?isåfall kan hon hålla utkik efter dig!

    SvaraRadera
  4. Nej, jag vet inte vart den är. Har du snott den?

    SvaraRadera