24 december 2008

Bingolotto!

Tror ni det var roligt eller? Näe, skit tråkigt.

Lotta Engberg sög. Skit tråkig och sen satt hon och små sjöng under tiden det var bingo, så jag kunde knappt koncentrera mig. Jag skulle säkert ha fått bingo om jag inte hade missat ett antal jävla nummer för att hon knappt hann ropa ut numrerna för att hon satt och små sjöng till jullåtarna i bakgrunden.
Sen var jag super besviken på DANNY som sjöng på BINGOLOTTO. Han hade ingen scen närvaro och var inte alls så där CHARMIG som han brukar vara.

Nu har jag slagit in julklappar, gjort mitt bidrag till julbordet (saffranspannkaka) och nu måste jag kasta mig in i duschen och göra årets juldusch med tvätt, skrubb, fila fötter, pila ansiktet och sedan en super insmörjning av kroppen.

Sedan när hela familjen är klar bär det av till Julafton nr 1 för i morgon blir det Julafton nr 2.

Hoppas ni alla får en underbar julafton. KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar