30 december 2008

Snygghets inspiration!


Fan vad jag blir inspirerad ibland. I dag när jag åkte kollektiv trafik blev jag det av en tjej som var lite yngre än mig, bara lite alltså. I alla fall så hade hon svart hår, var brun och hade riktigt schyssta naglar.

Så nu, snart, så ska jag bli svart hårig eller väldigt mörk brun. Jag ska börja sola igen. Har haft lite hudcanser fobi. Och så ska jag fixa mina naglar, fila och måla med genomskinligt nagelack, för det tycker jag är fräscht. Det ska jag göra ikväll. Håret och solning får vänta lite.
För att jag ska kunna känna mig snygg igen så behöver jag som jag tidigare nämnt, äta lite silica piller, klippa håret och förlora ett gäng cm.

Så nu ni brudar, Flygis och ni andra, nu får ni nog anstränga er om ni inte vill ligga i lä.

Fast nu ska jag gå och äte lite Chillichips och en chockladkaka på 100 gram, om jag nu äter hela. Brukar bli så!

Gott Nytt år!

6 kommentarer:

  1. Jag är svarthårig (färgat) och det är ju såå snyggt när man är lite brun.
    Och fast man har ett par kilo too much så känner man sig iaf fräschare med lite färg på hullet.;)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du har en bit kvar upp till min nivå!
    Flygis är inte orolig.
    Flygis är snyggast.
    Och kommer att så förbli.
    Jag är 52 kg snygghet i ett snyggt fodral.

    SvaraRadera
  3. du vill bara se ut som mig!.......tihi...

    SvaraRadera
  4. Flygis och Barbabitchen, Jag nästan hör nervositeten i era röster...

    SvaraRadera
  5. Chrissan; Faktiskt helt rätt, skit i hullet och sätt färg på hår och hud.

    SvaraRadera
  6. precis! tror du vi hinner med en solning idag???*ler*

    SvaraRadera