17 december 2008

Tid?

Jag har funderat en kort tid på om jag ska börja blogga. Verkar jätte kul, men jag har också funderat en del på vad jag ska skriva om. Det löste sig rätt snabbt när jag kom på att mitt horoskop är tvilling. Någon röd tråd behöver inte följas. Jag kommer att skriver om allt & ingenting & det som händer i mitt liv för tillfället.

Ja just det, min rubrik, höll nästa på att glömma. Tid? Precis som att jag inte har tillräckligt att göra i mitt liv med man, två barn, hus, företag och ett aktivt socialt liv så mycket jag orkar och NU SKA JAG OCKSÅ BÖRJA BLOGGA. Typiskt mig, det ska alltid hända något nytt.
Men nu kör vi!!

Något som jag kommer att påminna mina läsare om är att tänka positivt, då blir livet roligare & lättare. För livet är inte alltid så lätt eller kul, men positivitet hjälper och det är MYCKET roligare att vara bland positiva människor.

2 kommentarer:

  1. Det är mycket viktigt att din man sover borta ibland så du får tid till att blogga.Att ligga ligger högt på mäns priolista,blogga högt på kvinnans dito.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet! Därför bloggar jag från jobbet.

    SvaraRadera