18 december 2008

Netbook!

Kära bloggare, erfarna eller oerfarna!

Jag började blogga igår och nu vill jag ha en netbook.
När jag vill ha något då vill jag ha det NU. Kl. är 22,25 och Elgiganten är tyvärr stängd.

Så eftersom jag inte kan impuls köpa precis nu, så kan jag ju lika gärna höra mig för lite.
Imorgon sitter jag fast hos en kund och kommer ingenstans. Så kommentera på alla ni som har hittat mig på EN dag.

Sedan vill jag också passa på att fråga, VARFÖR i h... står min räknare på 1 hela tiden och varför står det på tiden att mitt inlägg gjordes kl. 13,24 när jag la in den ca kl 22,30?

Tillbaka till netbook, vilken är bäst och har ni även tips på trådlöst internet abonnemang så är ni välkomna att kommentera. TACK på förhand alla snälla bloggare!

6 kommentarer:

  1. Åh, här hänger jag kvar!! Jag har lagt upp receptet på bloggen nu eftersom det var sådant tjat på folk. Och så blev det ju skitpinsamt för mig. Tack så jävla mycket för det! Prrrrrrr ( hur gör man räckauttunganljud?? )

    SvaraRadera
  2. Och jag ser att du fick in grejerna! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack, jag ska genast gå in och plocka receptet ;-).

    Det var ju inte det lättaste att få in grejerna, men jag ser nu att de faktiskt även FUNKAR.

    Tack igen!

    SvaraRadera
  4. Impulsköpa kan man göra på nätet. När som helst! Skitbra. Eller inte. Det beror nog på om man är student eller inte...

    SvaraRadera
  5. Jag vill också ha en "Reaktioner". hur har du gjort?

    SvaraRadera
  6. Kommandomamman, du går in på layout. Klickar på redigera i rutan för Blogginställningar. Det är den stora rutan. Där kan du välja "reaktioner".

    SvaraRadera