29 december 2008

Tack Metro!

Fy fan vad det är skönt att kunna lite blint på en gratis tidning.

Jag har ju sagt att jag är en tvilling ända ut i fingerspetsarna. Jag skulle kunna spara 500 kr genom att strunta i spågumman och bara läsa metros horoskop.

Att vara egen företagare innebär en heldel ansvar, man få stå tillsvars för mycket. Jag har gjort en del misstag och fått skit för det. Jag är en rätt cool person, fast när det har kommit till det här med eget företag så har jag börjat oroa mig rätt mycket, MEN nu är det slut med det TACK vare METRO.

I det västerländska horoskopet: TVILLINGARNA. Där står det: Du kan bespara dig en hel del trubbel genom att vara extra noggran i det mesta du företar dig.

Fan va bra! Jag gör små misstag för att det ska gå fort. Nu är det slut med DET. Jag ska vara extra noggran.

I det Österländska horoskopet: HUNDEN står det: Var inte för känslosam.
Jag tolkar det som att sluta oroa dig så mycket. Ta det lite coolare.

Fattar ni, Metro är så bra! Jag tar med mig tidningen i dag så om det är någon som vill höra om sitt västerländska och österländska horoskop så KOMMENTERA så svarar jag på det. KRAM TILL ER ALLA!!

4 kommentarer:

  1. Ok. Jag är vattuman.
    Kan tänka att det står "sluta älta o lev i nuet" typ...;)

    SvaraRadera
  2. Chrissan under Vattuman står det: Du får höra några berömmande ord om dig, men du sätts även på prov i något sammanhang. Japp, det var det det. Hoppas du förstår vad det betyder. Vem har berömt dig idag, om inte så är dagen inte slut än. För att kunna höra det österländska så går man efter födelseår.

    SvaraRadera
  3. Stenbock -75. Men bara bra saker och bara om det står nåt om lgh i stan. Och fort ska det gå!

    SvaraRadera
  4. -75 hahahaha gud så barnsligt, ja men i alla fall så säger Stebocken: Den lojalitet du visat en viss person verkar nu naggas lite i kanten. Var inte rädd för utmaningar.

    Det österländska: KANINEN (jaha, därav allt liggande med din man): Ge inte efter begäret.

    SvaraRadera