28 december 2008

Spågumma!

Jag längtar till den 19:e januari för då har jag bokat tid med en "spågumma" eller vad hon kallar sig.

Jag har en ny vän som jag kallar V som har rekommenderat denna dam till mig. Min vän V säger att hon är riktigt bra. Min vän V har koll på sånt för hon har självutvecklats i många år plus att hon har lite egna hokuspokus kunskaper, som jag har sett med egna ögon.

För ca 5-6 år sedan så trodde jag inte ett skit på sådana bluff-kärringar, men efter att varit hos en BRA så blev jag förändrad. Jag tror fortfarande att det finns många bluffisar, men jag tror starkt på att det faktiskt finns människor som kan känna av andra människor genom att spå med kort, heling etc.

I alla fall så denna dam som jag ska besöka hon spår inte utan hjälper mig att vägleda mitt liv. Vilket jag verkligen känner att jag behöver nu. Jag har inte riktigt fattat vad hon gör men hon tar kontakt med min andliga vägledare, som inte är en person (tror jag), utan mer min egen enerig eller dyligt.

Det verkar mysko, men om min vän V tycker att hon är bra så är jag övertygad om att hon är det.

Längtar till den 19:e, mycket spännande. Jag vill bl a veta vad jag ska göra med företaget om jag ska kämpa vidare och expandera eller ta en fast anställning.

6 kommentarer:

  1. Åh! Det låter spännande!
    Ser fram emot att få rapoort om mötet.

    SvaraRadera
  2. Jag känner henne, och hon låter hälsa att du ska ge mig alla dina pengar, som att ha ett faddrbarn liksom!

    SvaraRadera
  3. Men du, allvarligt, det låter som att du redan har en aning om vad du ska göra med ditt företag. Kan det vara så att du tycker det tar för mycket tid, att det kan ha ett samband med den där gråtiga känslan när du är med dina kidsar o helgerna rusar förbi, och livet?

    SvaraRadera
  4. Chrissan: Jag återkommer med rapport.

    Flygis: Jag vet inte vad jag ska göra, men jag behöver någon som talar om vad jag ska göra och med en bra motivering. Jag har varit gråtig i hela mitt liv, så det är inte det heller. Jag tror spåtanten kommer att berätta för mig vad som skall göras.

    SvaraRadera
  5. Åh, jag har varit största skeptikern men blivit spådd och det är SKITscary! Denna gamla tant spådde i kaffesump och tog inte betalt... Hehe Jag vill aldrig mer se henne! Jag kan skriva i evigheter om detta..men det skall jag inte. Jag ryser i tystehet i stället. Ha det så kul!

    SvaraRadera
  6. Äjj-Käjj: Jag skrattar...skitscary, vad sa hon till dig igentligen??

    SvaraRadera