25 december 2008

Vikt, finnar och skit

Hejhopp!

Julafton nr 2 är över. Nu är allt som vanligt. Pappa tittar på tv med högsta ljudet på. Ungarna tittar på film. Jag har äntligen fått tillgång till bloggen. Den är för övrigt hemlig och inte för mina föräldrars ögon. Mamma sitter precis brevid och jag är lite rädd att hon ska titta vad jag skriver. Hon kan ju faktiskt läsa. Jag skriver ju inget direkt hemligt, men jag kanske gör det i framtiden.

Efter jul nu så ska jag lägga upp min vikt och visa min vikt nedgång. Jag tror detta kan vara en otrolig hjälp för att hålla sig ifrån 100 grams chockladkakorna som ligger på skåpet. Jag ska också börja trycka i mig silica piller och vara extra noga med att tvätta bort sminket inför läggdags. Kan slarvas med det, vilket har resulterat i FINNAR.

Jag måste piffa till mig inför nästa utgång som blir ungefär om ett år eller så.

2 kommentarer:

  1. Varför nöja sig med 100-grams-kakor när det finns askar på typ 500 g.!? ;0)

    Du. NU är det jul. Nu äter vi choklad. Efter nyår äter vi ingen choklad. Deal or no dela!? ;0)

    SvaraRadera
  2. Deal! Just nu sitter jag med en 500 grammare i knät :-)

    SvaraRadera