29 december 2008

Nyårsmiddag + cigg!


Då nalkas nyår! Nyårslöfte...jajamensan! Men skit i det nu, för nu är det mat som det ska skrivas om.

Det blir ARGENTINSKT oxfilé. Det var ju halva priset och enligt google så är Argentinskt oxfilé världens godaste. Sen blir det NOBISSÅÅÅÅS...ungfär som att jag skulle veta vad det är?????????????? Är det gott eller? Hittade ett recept på pepparstekt oxfilé och då skulle det vara Nobissås till det. Läste också i en blogg, när jag sökte på Nobissås, där en tjej hade skrivit att hon LÄÄÄÄÄNGTADE efter nobissås och hon ville ha det NU utan fördröjning. Det blir lite svårt för hon skrev detta i mars 2007, men i alla fall så verkar det som att Nobissås ska vara något gott. Det var varmrätten. Förrätten blir något med rom från Kalix = ÄKTA. Efterrätten blir något med vitchocklad och frukt.

Sen efter det och kanske även innan så blir det CIGG. Sorry, alla ni andra som har slutat, men jag MÅSTE.

Alla med Alkolöfte äga ej tillträde!!

5 kommentarer:

  1. Jag vill oxå röka juhh......jag är inte sån att jag smygröker för mina barn.....men nu har jag ju lovat dem att sluta....o jag har ju inte rökt på 4 mån!!!

    SvaraRadera
  2. fast ox fille låter smaskens!!!;)

    SvaraRadera
  3. Barbabitch, håll dig till ox fillen!!

    SvaraRadera
  4. Alkolöfte ja, ciglöfte nej!

    SvaraRadera